Verzenden en ontvangst.

Levertijden

Indien op voorraad verzend Sticky Folies uw bestelling 1-3 dagen nadat de betaling op onze rekening is bij geschreven. Bij extreme drukte of vakantie kan deze termijn verlengd worden. Als er iets van uw bestelling niet voorradig is, zal Sticky Folies u berichten wat de verwachte levertijd gaat worden.

Verzendkosten

Sticky Folies probeert voor iedereen de kosten zo laag mogelijk te houden. Hierdoor komt het dat wij gebruik maken van verschillende partijen voor het verzenden van de bestellingen.

Nederland

De bestellingen die in een envelop of brievenbusdoosje kunnen, worden verzonden met PostNL. In een brievenbuspakketje kunnen alleen kleinere producten die plat verzonden kunnen worden en niet hoger dan 2,8 cm in totaal zijn.
De overige bestellingen worden verzonden als pakketjes met DHL.

Het is nu ook mogelijk om je bestelling zelf bij een DPD parcel shop op te halen. Aan de hand van je postcode krijg je het adres van de parcel shop door. De kosten zijn lager dan thuis laten bezorgen en gelden voor een pakket tot 10 kg.

Brievenbuspakketjes: PostNL € 4.25 (incl BTW) tot 2 kilo
Pakketjes tot 10 kg: DHL €5.75 (incl BTW) /   DPD €4,50 (incl BTW)

 

Buiten Nederland

De bestellingen worden in een pakket verzonden met DPD ongeacht het gewicht.
Er is geen mogelijkheid tot verzenden van een brievenbuspakketje.
Bij DPD is het niet mogelijk om een pakket extra te verzekeren buiten de verzekering volgens hun algemene voorwaarden.

DPD
Bestemming Tarief incl. btw
0-10 kg 10-20 kg
Zone 1
België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, € 10,75 € 14,75
Hongarijë, Luxemburg, Oostenrijk, Polen,
Tsjechië, Verenigd Koninkrijk

Bij vermissing tijdens verzending kunt u zich met het track en trace nummer dat u heeft gekregen ,bij de betreffende verzender melden.
Vermeld tevens bij ons een vermissing van een bestelling zodat er van onze kant ook actie kan worden ondernomen.

Indien een artikel beschadigd is verzoeken we binnen 7 dagen contact op te nemen met ons zodat we kunnen overleggen wat de aard van de beschadiging is en te zorgen voor een wederzijds tevreden resultaat.

Artikelen die op maat of op aanwijzing van de klant zijn gemaakt, kunnen niet geretourneerd worden.

CART